wtorek, 27 kwietnia 2021

Kartka od cioci (chrzest)

 Ciocia małej Zuzi zamówiła kartkę. Postanowiłam zrobić kartkę w jasnych biało-różowych kolorach ze złotymi akcentami. Papier różowy, wykrojniki kwiatków i folder do wytłoczeń jest z Actiona. Pudełko do kartki też jest ozdobne. 


Pudełko na wieczku ma papier z wytłoczonym wzorem lekko zabarwionym na złoto. Napis podklejony różowym papierem i do tego kwiaty papierowe mojej roboty użyte też w kartce.



Kartka z tekturką dwuwarstwową wyembossowaną na złoto i biało, kwiaty papierowe białe i różowe z perełkowymi środkami. Jako dodatek listki złote i zielone, różowa serwetka i wytłoczone tło.

W środku życzenia.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo pomarańczowo i halloweenowo.

 Ugięłam się pod presją wystaw sklepowych i poczyniłam jedną karteczkę halloweenową z dyniami. Taka moja próba na podstawie wypróbowanej już...