piątek, 16 kwietnia 2021

Chrzest małej Zuzi

 Poproszono mnie o zostanie matką chrzestną córeczki mojej przyjaciółki. Świetna okazja do zrobienia Exploding Boxa z tej okazji. Wykorzystałam papiery Paper Heaven Złote Sny. Cudowne papiery w tonacji zielono-biało-złotej. Oto jak się prezentuje box.



Na wieczku dodałam tekturkę z napisem "Pamiątka Chrztu Świętego" i kompozycję z białych kwiatów, które uważam, że świetnie pasują do papierów. Tekturka była z dwuczęściowa z tłem. Tło wyembossowałam na biało a napis na złoto.


Po otwarciu boxa:



Każda z części boxa zawiera inną niespodziankę:

1. Życzenia od chrzestnej


2. Pudełeczko na prezent ozdobiony różyczkami

3. Obrazek z Aniołem Stróżem


4. Ozdoba z tekturek w kształcie body, śliniaka i bucików dziecięcych wyembossowanych na biało


Ukoronowaniem jest główna kompozycja na środku boxa. Chrzcielnica w otoczeniu białych kwiatów, złotych i zielonych listków.



Pracę tę zgłaszam do wyzwania Paper Heaven: KWIETNIOWE WYZWANIE Z MOODBOARDEM




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo pomarańczowo i halloweenowo.

 Ugięłam się pod presją wystaw sklepowych i poczyniłam jedną karteczkę halloweenową z dyniami. Taka moja próba na podstawie wypróbowanej już...