sobota, 10 kwietnia 2021

Wygrałam niespodziankę z okazji 12 urodzin Art Piaskownicy

 Wspominałam już, że biorę udział w rozdawajce z okazji 12 urodzin Art Piaskownicy. Właśnie odebrałam paczkę niespodziankę od Fussy Cat & P13. Dostałam cudowne papiery i trochę dodatków:


Niespodzianka zawierała duży zestaw papierów P13 "Always and Forever" i kilka dodatków do tej kolekcji.






Był też mały bloczek P13 "The Garden of Books"

Ciekawe skąd wiedzieli, że kocham książki. Jestem magistrem Bibliotekoznawstwa i przez wiele lat pracowałam w księgarni ;p Ha Ha...


Do tego był jeszcze mały bloczek papierów bazowych z fajnymi wzorkami np. ściegów robótek na drutach.



Cudownie. Bardzo dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo pomarańczowo i halloweenowo.

 Ugięłam się pod presją wystaw sklepowych i poczyniłam jedną karteczkę halloweenową z dyniami. Taka moja próba na podstawie wypróbowanej już...